Przyczepy PT MAXX

IMG_5093

Dane techniczne

j.m. PT 06 PT 08 PT 10 PT 12 PT 14
Ładowność kg 6000 8000 10000 12000 14000
Poj. skrzyni ładunkowej m3 8,7 12,0 13,5 15,0 17,0
Masa własna kg 2800 3600 4300 4600 4800
Wznios skrzyni łasdunkowej mm 1130 1230 1380 1380 1410
Długość wen. skrzyni mm 4500 5250 5250 5250 5250
Szerokość wen. skrzyni mm 2420 2420 2420 2420 2420
Wys. skrzyni z nadstawką do kukurydzy mm 400+400 500+500 600+500 600+600 800+600
Siatka wysokość (dodatkowo) mm 550 550 550 550 500
Ogumienie standardowe cal 315/60×22,5
14/65×16
385/65R22,5 385/65R22,5 385/65R22,5 385/65R22,5

Przyczepy burtowe serii PT MAXX zostały zaprojektowane z myślą o komforcie pracy, wytrzymałości konstrukcji przystosowanej do pracy w bardzo trudnych warunkach. Aby to osiągnąć zastosowaliśmy najlepsze materiały i komponenty, takie jak: osie wiodącej firmy BPW, profil burtowy firmy Fuhrmann. Rama wykonana jest z wysoko wytrzymałościowej stali konstrukcyjnej zapewniającej optymalna wagę przyczepy do wytrzymałości. Nośność ramy sprawdzana jest w warunkach optymalnej pracy przyczepy (żwirownia), jak również komputerowym programem obliczeniowym MSC Nastran (metodą elementów skończonych) służącym do badania elementów każdej konstrukcji (w naszym wypadku ramy przyczepy) na jej wytrzymałość statyczną i dynamiczną, wyboczenia i drgania.

Długość przyczepy 5,25m pozwala na transport 4 bel. Założenie dodatkowych ramek umożliwia jeszcze bardziej optymalne wykorzystanie powierzchni transportowej. Dzięki temu możemy załadować 18 bel śr. 120cm.

W przyczepach burtowych PT MAXX stosujemy uszczelnienie metalowo-gumowe. Burta z podłogą jest szczelnie spasowana – metal do metalu. Dodatkowo w krawędź wklejona jest uszczelka gumowa. Jest ona tylko dodatkowym zabezpieczeniem (podwójne uszczelnienie). Przyczepa pozostaje szczelna, nawet gdy brak jest uszczelki gumowej. Uszczelnienie burta-słupek jest również metalowo-gumowe i tu również brak uszczelki nie powoduje nieszczelności.

Dodatkowe oświetlenie robocze poprawia komfort pracy (nocne cofanie, spinanie przyczep itp.)